Cannondale Volvo

24.03.2019

Cannondale Volvo - kolo s příběhem :-)

Mám rád modrou barvu. Mám rád Cannondale. Jednou jsem si řekl, že budu mít modrého Cannoše, ale Super V. Ve finále jsem potřeboval hardteila, který bude vhodný pro dětskou sedačku. Kolo jsem si nechal přivézt z Moravy, bez Cross Maxů a s headshokem, který potřeboval servis. Váhal jsem, jestli kolo prodat a koupit jiné, Nakonec jsou koupil F2000 s Lefty, ale mé srdce mi nedovolilo kolo prodat, tak jsem opravil headshok a Volvo je doma.

Jak kolo jezdí

Nevím proč, ale pevný rámy mi přijdou tvrdé a nekomfortní, ale teď nevím proč, že u Cannondale hardtail rámů ten pocit nemám? Kola jsou lehká, pevná, drží si stopu a jsou TOP. Dualy nejsou pro každého, ale z mého pohledu je to boží vynález. Jen si pinkám do brzdové páky nahoru nebo dolu a funguje to. Přesné, rychlé, XTR. Kolo jezdí skvěle. Fatty s tvrdou pružinou a olejovou patronou je hyper aktivní a citlivá, bohužel omezená zdvihem 7cm. Co je důležité, že vše funguje, rám se nijak nekroutí, jen zlehka jede! Včetně pedálů váží 10,8kg

Co má kolo oblečené

Hliník CAAD 4, jezdí na Crossmax SL od Mavicu, brzdí a řadí Shimano XTR, smýká XT, ale to je dostačující. Nad čím přemýšlím je, jestli nechat Tarrantule nebo dát XTR kliky? Na Fiziku se sedí dobře, řidítka jsem vyměnil za ClubRoost vlašťovky. Kazeta XT, cyklosedačka Siesta Hamax, gripy Velo, ale jsou sladěné barevně. Sedlovka je tyčka s nálepkami, pláště kevlaráky.

Retrobajk | Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky