Cannoš s příběhem

08.04.2019

Baví mě kola, rád je dávám do funkčního stavu, rád doporučím a pomohu vybrat kolo kamarádům, známým nebo je přímo koupím.

RUSH kolo s příběhem. Jednoho pozdního odpoledne jsme jeli s kamarádem koupit Cannondale Rush až do Polska, kde byl jeden pěkný kousek. Když jsme přijeli, tak byl velký slejvák a už tma. Takže kolo jsme vlastně ani pořádně neviděli, ale koupili. Skvěle jsme si pokecali a až o víkendu jsem se přijel podívat, co má kamarád v garáži za Cannondale. Hláška, která mi rozsekala (v dobrém smyslu) byla " Jedeš se podívat co jste koupili??? :-))) " Vlastně jo. Rushe jsme pořádně neviděli, natož vyzkoušeli. 

Trochu jsem znejistil, až do momentu, kdy jsem kolo projel a vyzkoušel. Vyměnil jsem brzdy za Shimano XT a dal kratší představec. Kolo jsem si zamiloval, ale zjistili jsme, že kamarád potřebuje jinou velikost. Na zimu malé kolo nevadilo, protože na něm nejezdil. Ale s příchodem jara se mi nabízí mít dalšího Cannoše ve sbírce? :-)

Jsem "Shimaňák", ale Sram funguje na výbornou a ostatní komponenty jako Lefty nebo Mavic Crossland fungují na jedničku. 

Rám a celé kolo je dobře vyladěné a nejen díky tlumiči Fox Propedal RP3, ale i svou geometrií. 

Doporučuju, pokud nevadí pár ošoupaných míst, jakou jsou kliky a jedno místo na zadní stavbě. Ale není to nic tragického., Kolo je hodně zachovalé.

Karbonová sedlovka jen podtrhuje vážnost celého kola za původní cenu kolem 100tis kč, Jinými slovy, nešetřilo se ani na tyčce držící sedátko.

Retrobajk | Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky