Jede jede na železe ... dobře Kona doveze mě ...

06.04.2019

Dnes jsem nemohl dospat, tak jsem skočil na KONU a jel jsem provětrat staré železo.

Žádný hliník, žádný karbon, ale ŽELEZO z roku 1998. Čekal jsem, že to bude těžký, neovladatelný...myslel jsem si, že se na tom budu trápit.

Po chvilce jsem zapomněl na celý svět a vrátil se do dětských let, kdy jsem očumoval podobná kola, Odpružená vidlice Rock Shox bylo něco nedostupného. 

Kolo jede krásně, nekroutí se, má super zrychlení, když nohy dovolí. 

Řazení 3x8 funguje, spíše je to o velkém převodníku. 

Sečteno podtrženo, za ty peníze v dnešní době, je to super volba, pokud nechceme modernu alá všechno stejné vyjma polepů a super velká kola. .

Retrobajk | Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky